S&T potwierdza swoje kompetencje w obszarze usług serwisowych rozwiązań Hitachi Vantara w Polsce

S&T po raz trzeci została uhonorowana tytułem najlepszej w Polsce firmy serwisowej Hitachi Vantara

S&T po raz trzeci została uhonorowana tytułem najlepszej w Polsce firmy serwisowej Hitachi Vantara. Producent ponownie docenił profesjonalizm i zaangażowanie integratora w rozwiązywanie problemów technicznych oraz wysoki poziom doradztwa w zakresie obsługi  eksploatowanych urządzeń.

Budowa i utrzymanie kluczowej infrastruktury IT to jeden z podstawowych obszarów działalności S&T. Firma dzięki długoletniej współpracy partnerskiej z Hitachi Vantara łączy swoje doświadczenie w zakresie implementacji i utrzymywania systemów do przechowywania danych, z zapewnieniem najkorzystniejszych warunków zakupu sprzętu. S&T świadczy usługi utrzymaniowe dla szerokiego spektrum urządzeń Hitachu Vantara w Polsce. Integrator zatrudnia certyfikowanych inżynierów w zakresie instalacji i serwisowania macierzy dyskowych (Enterprise i Midrange), przełączników sieci SAN, głowic NAS oraz archiwów cyfrowych HCP (Hitachi Content Platform).

– Na tytuł najlepszego partnera serwisowego Hitachi systematycznie pracujemy od blisko 20 lat. Nasz zespół serwisowy ma pod swoją opieką ponad 120 urządzeń, z których korzystają największe banki, spółki ubezpieczeniowe i instytucje publiczne. Gwarantowany przez nas czas naprawy w przypadku awarii nie przekracza 4 godzin, co jest jednym z najlepszych parametrów serwisowych w kraju– mówi Wojciech Gliniecki, Infrastructure Director S&T w Polsce.

S&T jest autoryzowanym partnerem serwisowym Hitachi od 2001 i pierwszą w Polsce firmą, która  otrzymała status takiego partnera.Integrator świadczy usługi  serwisowe w trybie 24/7/365, a sieć 13 biur regionalnych umożliwia dojazd do każdej lokalizacji w kraju w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia awarii. Firma udostępnia wykwalifikowanych specjalistów IT, zapewnia informatyczną opiekę użytkownikom końcowym, a także zajmuje się serwisem urządzeń. W strukturach S&T pracuje doświadczony zespół inżynierów odpowiadający zarówno za lokalne, jak i międzynarodowe umowy utrzymaniowe.

W 2017 r.  S&T  otrzymała także  nagrodę Gold Partner Hitachi w regionie CEE. Tegoroczny tytuł najlepszej firmy serwisowej w Polsce,  jest kolejnym wyróżnieniem potwierdzającym wysokie kompetencje serwisowe i jakość dostarczanych usług wdrożeniowych. Integrator został uhonorowany tą nagrodą także w latach 2013 i 2016.

Zobacz wszystkie aktualności
Zapraszamy za kulisy
Wyszukiwarka systemów IT
BPC Group uruchomiło statystyki dla bazy systemów IT, która zamieszczona jest na portalu BPC Guide. Przedsiębiorcy, którzy......
Copyright 2007 – 2020 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie