IFS ponownie liderem w raporcie Gartner 2019 Magic Quadrant for Field Service Management

raport Gartnera

Firma IFS jest uznawana za lidera w każdym raporcie Gartner Magic Quadrant for FSM opublikowanym od 2014 roku
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa, że pakiet do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) dodatkowo ugruntowuje jego wiodącą pozycję dzięki umieszczeniu w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management*. 

Dla IFS to kolejny rok transformacji w obszarze zarządzania serwisem w terenie, w ciągu którego firma:
•    Wprowadziła na rynek wiodące w klasie rozwiązanie IFS FSM 6 zawierające nowe i rozszerzone funkcje, takie jak usprawnione możliwości w obszarze logistyki zwrotów, zarządzania częściami zamiennymi i naprawami w punkcie serwisowym oraz znacznie udoskonalony mechanizm IFS Planning & Scheduling Optimization™, a także możliwości opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania IFS Customer Engagement™, w pełni zoptymalizowanego pod kątem pracy w chmurze i obsługującego internet rzeczy. IFS jest liderem w kompleksowym zarządzaniu cyklem życia usług w firmach serwisowych.
•    Utworzyła jednostkę organizacyjną IFS Service Management Business Unit obejmującą firmę WorkWave, pod kierownictwem Marne Martin, by wykorzystać ukryte w globalnej strukturze talenty. Ukierunkowanie ich pracy na zapewnienie sukcesów klientom i osiągnięcie branżowej doskonałości wpływa na innowacyjność oferowanych produktów.
•    Napędzała stały silny wzrost firny WorkWave, aby zapewnić jej wiodącą pozycję jako dostawcy oprogramowania dla firm świadczących serwis i usługi dostaw „last mile” na rynkach systemów HVAC (ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja), instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych pielęgnacji trawników, zwalczania szkodników, sprzątania oraz dostaw do domu.
Patrząc na postęp, jaki poczyniliśmy na przestrzeni ostatnich kilku lat, jestem ogromnie dumna z możliwości kierowania jednymi z najlepszych umysłów w branży i stałego podwyższania poziomu obsługi klienta i serwisu” – stwierdziła Marne Martin, prezes IFS Service Management oraz dyrektor generalny WorkWave. „Tytuł lidera w raporcie 2019 Gartner Magic Quadrant for Field Service Management stanowi, moim zdaniem, istotne uzasadnienie dla naszej długookresowej strategii ukierunkowanej na obszar serwisu. Uważam, że to także wspaniały katalizator dla naszych nieustających starań, by naszym innowacyjnym klientom zaoferować kompleksowy, oparty na chmurze serwis w terenie”.

IFS Field Service Management wspomaga dynamiczne firmy w wielu branżach serwisowych na świecie. Do wiodących klientów FSM zaliczają się: główny amerykański dostawca usług serwisu wyposażenia kuchni przemysłowych Smart Care, globalny dostawca rozwiązań diagnostycznych Sysmex, obsługująca sieci energetyczne firma Nettpartner, światowy lider w zakresie uzdatniania powietrza Munters, projektująca obiekty przemysłowe firma ANDRITZ, dostawca usług technicznych Eltel oraz ekspert w dziedzinie komunikacji cyfrowej Eniig.

Bezpłatny egzemplarz raportu Gartner Magic Quadrant for Field Service Management jest dostępny na stronie https://info.ifsworld.com/2019-Gartner-Magic-Quadrant-for-Field-Service-Management.html.

ięcej informacji na temat tego, jak IFS wspiera firmy serwisowe: www.ifsworld.com/corp/industries/service/.

*„Magic Quadrant for Field Service Management” firmy Gartner, Jim Robinson, 16 kwietnia 2019 roku

Firma Gartner nie promuje żadnych dostawców, produktów ani usług opisanych w swoich publikacjach badawczych, a także nie zachęca użytkowników rozwiązań technologicznych do wybierania tylko tych dostawców, którzy otrzymali najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze firmy Gartner zawierają opinie działu badań firmy Gartner i nie należy ich interpretować jako potwierdzenia faktów. W zakresie tego badania firma Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji wyraźnych lub dorozumianych, włącznie z wszelkimi gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifsworld.com

O firmie IFS
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem http://blog.ifsworld.com, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.
 

Zobacz wszystkie aktualności
Lepsza kontrola procesów.
C.H. ROBINSON POLSKA S.A.  Maciej Przybyszewski Manager Operacyjny ds. Logistyki  
C.H. ROBINSON POLSKA S.A. 
Maciej Przybyszewski
Manager Operacyjny ds. Logistyki
 
W naszej firmie szkolenie pracowników z obsługi systemu WMS zajęło około dwóch tygodni. Największe zmiany zaobserwowali pracownicy,......

W tej kategorii


Copyright 2007 – 2019 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie