Szybki dostęp do informacji gwarancją lepszych decyzji biznesowych - Phillips wybiera rozwiązanie Comarch

platforma raportująca

Philips podpisał umowę z Comarch na wdrożenie innowacyjnej platformy raportująco-komunikacyjnej, która będzie wykorzystywana przez producenta do wzmocnienia współpracy z sieciami handlowymi oraz dystrybutorami. Wybrane rozwiązanie - Comarch Online Distribution - dostarcza rzetelne dane na temat rynku, jednocześnie pozwalając firmie stymulować aktywność sprzedażową partnerów handlowych.

Philips to jedna z największych firm elektronicznych na świecie. Po długoletniej, pozytywnie ocenianej współpracy z Comarch (wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnego oraz elektroniczna wymiana dokumentów z sieciami handlowymi), firma podjęła decyzję, aby rozszerzyć jej zakres o wdrożenie Comarch Online Distribution. Jest to nowoczesna platforma raportująco-komunikacyjna wykorzystywana we współpracy producenta z siecią dystrybutorów. Rozwiązanie umożliwia codzienne, automatyczne raportowanie Big Data, gwarantując w ten sposób dostęp do aktualnych danych dotyczących odsprzedaży produktów na rynku detalicznym. 

O wyborze rozwiązania firmy Comarch zadecydowała nie tylko jakość dostarczanych danych dotyczących odsprzedaży i stanów magazynowych. Poszukiwaliśmy solidnego i pewnego partnera; firmy, która ma nie tylko dużą znajomość zagadnienia, ale też wartościowe doświadczenie. Comarch to ma. Przekonaliśmy się o tym w ostatnich latach naszej bardzo dobrej współpracy - mówi Łukasz Mieteń, Head of Business Transformation and IT, CEE w Philips. 

Dzięki integracji platformy Comarch Online Distribution z systemami ERP oraz systemami sprzedażowymi po stronie partnerów handlowych, producenci uzyskują bezpośredni dostęp do aktualizowanej w czasie rzeczywistym bazy danych. Połączenie Comarch Online Distribution z systemem klasy Business Intelligence gwarantuje z kolei szybki dostęp do wielowymiarowych analiz dotyczących informacji pozyskanych z wszystkich kanałów sprzedaży. Rzetelne informacje o stanach magazynowych sieci handlowych i dystrybutorów pozwalają producentom efektywniej planować strategię sprzedażową. 

Zaproponowane przez Comarch rozwiązanie to nowoczesna i kompleksowa platforma wspierająca procesy sprzedażowe wśród dystrybutorów w kanale tradycyjnym, jak i sieci handlowych należących do kanału nowoczesnego. W ramach projektu, do systemu podłączeni zostaną partnerzy firmy Philips - sieci handlowe, e-commerce oraz dystrybutorzy z sześciu europejskich hubów. Rozwiązanie Comarch Online Distribution znacząco poprawi jakość raportowanych danych oraz usprawni ich analizę, a co za tym idzie pozwoli na szybsze podejmowanie trafnych decyzji biznesowych. – mówi Bartłomiej Szuper, dyrektor konsultingu Comarch.
Philips to holenderska firma o międzynarodowym zasięgu: zatrudnia około 74 000 osób w 100 krajach na całym świecie. Obecnie jest jedną z największych firm elektronicznych na świecie, które skupiają się na wprowadzaniu innowacji w dziedzinach opieki medycznej oraz produktów konsumenckich. 
 

Zobacz wszystkie aktualności
Teoria, a praktyka wdrożeń
PRO Siechnice Ireneusz Kucharski, Prokurent – Z-ca Dyrektora  
PRO Siechnice
Ireneusz Kucharski,
Prokurent – Z-ca Dyrektora
 
Dzięki systemowi pracownicy magazynowi znacznie usprawnili swoją pracę, aktualnie mogąc wykonywać większą ilość procesów w......
Copyright 2007 – 2019 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie