Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating, czołowego brytyjskiego dostawcę rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody

rozwiązania do ogrzewania wody


Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i kanałów cyfrowych oraz przekształca obsługę klienta
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Baxi Heating Ltd, brytyjski lider rynku inteligentnych i niskoemisyjnych rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody wybrał IFS Customer Engagement™ (CE) jako oparte na chmurze, wielokanałowe rozwiązanie do obsługi klientów i kompleksowego zarządzania personelem. 

Baxi Heating Ltd reprezentuje dziesięć najbardziej znanych i cenionych marek wysoko wydajnych produktów z dziedziny ogrzewania i ciepłej wody w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Każdego dnia Baxi Heating otrzymuje tysiące żądań od swoich klientów, którzy oczekują bezproblemowej komunikacji w różnych kanałach. Aby spełnić oczekiwania klientów, firma musiała scentralizować i zmodernizować swoje centrum obsługi klienta. Dzięki połączeniu CRM z innymi kanałami komunikacji firma może również podnieść wydajność przedstawicieli przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi klienta. 

Pierwsza faza wdrożenia rozwiązania IFS CE już się zakończyła, a Baxi Heating Ltd korzysta ze zreorganizowanego, wielokanałowego centrum obsługi klienta zapewniającego klientom jednolite doświadczenie w zakresie pomocy telefonicznej i e-mailowej oraz rozbudowane raporty, panele i pulpity. Dotąd firma Baxi musiała stawiać czoło ogromnej liczbie rozbudowanych interaktywnych odpowiedzi głosowych (IVR) i planów przekierowywania połączeń. Dzięki swojemu elastycznemu narzędziu do edycji firma IFS błyskawicznie przełożyła i uprościła tę złożoność, aby umożliwić dotrzymanie ambitnego terminu realizacji projektu. Wspólnie z Teleopti, czołowym dostawcą rozwiązań z zakresu zarządzania personelem, firma IFS dostarczyła kompletne rozwiązanie obejmujące zarówno operatorów, jak i kierownictwo.

Aby zapewnić klientom możliwość samodzielnej obsługi, firma Baxi Heating Ltd planuje także wdrożenie chatbotów IFS z funkcjami internetowego czatu, sztucznej inteligencji (AI) i przetwarzania języka naturalnego (NLP) wraz z bazą wiedzy i wynikami ankiet klientów. 

„Przed nawiązaniem współpracy z IFS korzystaliśmy z jednej platformy telefonii i mieliśmy niejednorodne systemy dla każdego kanału komunikacji. Musieliśmy więc zintegrować wszystko na jednej platformie, ograniczając się do jednego dostawcy” – stwierdził Steve Randall, Head of Business Change – Aftersales, Baxi Heating Ltd.

Steve Randall kontynuował: „Byliśmy pod ogromnym wrażeniem tego, ile czasu konsultanci z IFS poświęcili na zrozumienie naszej działalności i stojących przed nami wyzwań oraz w jaki sposób potrafili nam wytłumaczyć, jak osiągnąć nasze cele dzięki wdrożonej technologii. Ponadto nie mogliśmy uwierzyć, jak łatwe w obsłudze jest rozwiązanie IFS Customer Engagement, a to, że potrafi się ono zintegrować z naszym narzędziem CRM i pozwala się wdrożyć w chmurze ma krytyczne znaczenie dla naszej przyszłej działalności. Dzięki rozwiązaniu IFS Customer Engagement już udało nam się skrócić o połowę średni czas obsługi, a nasi przedstawiciele są o 20 procent wydajniejsi w swojej codziennej pracy. Ze względu na charakter naszej branży kluczowe znaczenie ma możliwość błyskawicznego i precyzyjnego spełniania życzeń klientów, a firma IFS pomogła nam znacznie poprawić się w tym zakresie od czasu wdrożenia jej rozwiązania do komunikacji z klientami”.

Paul White, dyrektor ds. IFS Customer Engagement, zauważył: „Wielokrotnie nagradzana obsługa klienta stanowi podstawę tożsamości firmy Baxi Heating, więc to wspaniałe, że jesteśmy jej częścią. Ciężko pracowaliśmy z zespołem Baxi Heating nad zapewnieniem, żeby po nadejściu zimy wdrożone były odpowiednie technologie i procesy, a klienci czuli się bezpiecznie i spokojnie, wiedząc, że przedstawiciel Baxi Heating za moment zajmie się każdym zgłoszeniem, w każdym kanale”. 

Platforma IFS Customer Engagement stanowi kompleksowe rozwiązanie do przekształcenia centrum obsługi klienta: łączy wielokanałową technologię z oprogramowaniem CRM do obsługi klienta w jednym, wykorzystującym sztuczną inteligencję pulpicie operatora o wyjątkowych możliwościach konfiguracji.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.IFSworld.com/CustomerEngagement

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: 48 512 134 493, anna.machol@amedia.com.pl

O firmie Baxi 
Baxi Heating jest rynkowym liderem w dziedzinie inteligentnych i niskoemisyjnych rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody. Oferta Baxi Heating obejmuje najbardziej znane i cenione marki w sektorze domowych i komercyjnych rozwiązań grzewczych, w tym Baxi, Potterton, Main Heating, Heatrae Sadia, Remeha, Andrews Water Heaters, Potterton Commercial i Packaged Plant Solutions.
Baxi Heating należy do Grupy BDR Thermea, prowadzącej działalność w 82 krajach i zatrudniającej ponad 6500 pracowników na całym świecie.

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W Polsce IFS obsługuje ponad 260 klientów, do których należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, PLAST-MET Automotive Systems, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifsworld.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.
 

Zobacz wszystkie aktualności
Predykcyjne utrzymanie ruchu.
Wojciech Kucz Dyrektor Techniczny ISP Polska Sp. z o.o.
Coraz bardziej zautomatyzowany i technologicznie zaawansowany park maszynowy wymaga nowoczesnych rozwiązań. Systemy Predictive......

W tej kategorii


Copyright 2007 – 2019 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie