IFS rozszerza wiodącą w swojej klasie ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie o IFS Field Service Management 6

planowanie i harmonogramowanie w chmurze

Najbardziej kompleksowe, sieciowe rozwiązanie chmurowe do obsługi serwisowej w terenie obejmuje nowy interfejs użytkownika, dodatkowe, rozbudowane możliwości planowania i harmonogramowania, usprawnioną funkcjonalność generującą przychód z usług, wielokanałową obsługę klienta oraz możliwości konfiguracyjne w chmurze nowej generacji
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o dostępności rozwiązania IFS Field Service Management™ 6 (FSM 6). Po wprowadzeniu znacznych usprawnień i nowych możliwości, system został sprawdzony w terenie i obecnie zapewnia wartość dodaną pierwszemu użytkownikowi, firmie Eickhoff, liderowi na rynku technologii i usług w branży wydobywczej. 

Rozszerzona oferta IFS w obszarze zarządzania serwisem, w tym pakiet rozwiązań WorkWave, obejmuje szeroki wachlarz funkcjonalności, jakich rynek do tej pory nie oferował. Dzięki temu IFS ma najwyższe kompetencje do zaspokojenia potrzeb całego rynku, od małych i średnich firm po globalne przedsiębiorstwa. 

IFS FSM 6 wprowadza na rynek istotne rozszerzenia do najlepszej w swojej klasie funkcjonalności, które zapewniają większy wybór w zakresie zakupu i wdrożenia w chmurze, jeszcze większe możliwości prowadzenia mobilnego serwisu w terenie i obsługi back office oraz nowy interfejs użytkownika działający na dowolnej przeglądarce i dowolnym urządzeniu.

Nowa wersja udostępnia użytkownikom nowe i rozszerzone funkcje, takie jak usprawnione możliwości w obszarze logistyki zwrotów, zarządzania częściami zamiennymi, naprawy w punkcie serwisowym, a także zwiększoną elastyczność optymalizacji harmonogramowania pracy personelu. Rozszerzone możliwości zarządzania gwarancjami, umowami i wyceną umożliwiają firmom, które świadczą usługi w głównej mierze poprzez dystrybutorów, zastosowanie całkowicie nowych modeli biznesowych.

IFS FSM 6, przeznaczony do wdrożenia w modelu Saas (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) na platformie IFS Managed Cloud lub stacjonarnie, wyznacza nowy standard w zakresie możliwości konfiguracji rozwiązania chmurowego do obsługi serwisowej w terenie, dając klientom swobodę w dostosowaniu pól danych, przepływów pracy i interfejsów, do swojego unikalnego środowiska obsługi w terenie. Nowa wersja, prawie całkowicie eliminuje potrzebę kosztownych dopasowań, a przy tym ułatwia optymalizację interakcji z użytkownikiem, przy gwarancji zachowania jednolitego interfejsu przy uaktualnieniach i przyszłych rozszerzeniach funkcjonalności. 

IFS FSM 6 zapewnia również:

  • Istotne usprawnienia w rozwiązaniu IFS Planning & Scheduling Optimization™ (IFS Planowanie i Optymalizacja Harmonogramu): klienci mogą teraz skorzystać z wydajniejszego o 50-  proc. silnika planowania i harmonogramowania (na platformie Microsoft Azure), który automatyzuje i optymalizuje planowanie harmonogramów serwisantów, zapewniając optymalny proces podejmowania decyzji w oparciu o cele biznesowe, umowy z klientami i umowy SLA;
  • Wielokanałową obsługę i samoobsługę klienta: IFS FSM 6 można rozszerzyć o możliwości oferowane przez IFS Customer Engagement™ do zapewnienia obsługi klienta opartej na sztucznej inteligencji. Pozwala to zaspokoić wymagania klientów w zakresie opcji samoobsługi, równocześnie identyfikując powtarzalne i czasochłonne zadania oraz zdejmując z operatorów ciężar ich realizacji;
  • Udoskonalony, przeglądarkowy interfejs użytkownika: doskonale działa na dowolnym urządzeniu, nowy front end wykorzystuje przyjazny dla użytkownika i intuicyjny design, który dostosowuje się do wszystkich typów przeglądarek, na dowolnym urządzeniu, umożliwiając użytkownikom utrzymanie kontroli nad działalnością operacyjną w trybie 24/7 bez potrzeby przesiadywania w biurze lub centrum obsługi klienta.

„Nasze rozwiązania są opracowane w taki sposób, aby pomagały najlepiej działającym organizacjom serwisowym świadczyć usługi swoim klientom w optymalny, najbardziej efektywny kosztowo sposób” – powiedziała Marne Martin, prezes jednostki biznesowej IFS ds. zarządzania serwisem. „Dzięki innowacjom i usprawnieniom wprowadzonym na rynek razem z IFS FSM 6, w połączeniu ze swobodą, jaką dają opcje wdrożenia rozwiązania stacjonarnie bądź w chmurze, z dumą prezentujemy wzorcowe rozwiązanie, które może stawić czoła wyzwaniom nowej generacji w zakresie zarządzania serwisem w terenie w sposób, w jaki żadne inne rozwiązanie dostępne na rynku tego nie potrafi. Dla tych firm, które poważnie podchodzą do usług serwisowych jako wyróżnika swojej marki i źródła przychodów, IFS stanowi doskonały wybór”.

Firma Eickhoff, lider na rynku technologii i usług w sektorze wydobywczym, jest pierwszym użytkownikiem, który miał okazję przetestowania w terenie i zoptymalizowania systemu IFS FSM 6. „Zaangażowanie w rozwój IFS FSM 6 to dla nas doskonałe doświadczenie, dlatego dołączyliśmy do programu IFS dla użytkowników wersji testowej” – powiedział Dietmar Schmitz, dyrektor ds. usług w zakresie rozwoju produktu w firmie Eickhoff, po pomyślnym wdrożeniu IFS FSM 6. „Używamy IFS FSM do wsparcia wszystkich naszych działań serwisowych, w wielu różnych działach, począwszy od działu planowania i harmonogramowania zadań, po zarządzanie aktywami. Nowa wersja umożliwiła nam szybsze odpowiadanie na zapytania naszych użytkowników i reagowanie na zmiany zachodzące na całym rynku. Cieszymy się z możliwości korzystania z nowej platformy jako kluczowego czynnika umożliwiającego dalszą cyfryzację i innowacje w obszarze IoT”.

Więcej informacji na stronie: www.ifsworld.com/FSM.

Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: 48 512 134 493, anna.machol@amedia.com.pl

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W Polsce IFS obsługuje ponad 260 klientów, do których należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, PLAST-MET Automotive Systems, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland

Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifsworld.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.
 

Zobacz wszystkie aktualności
Sekret dobrego prognozowania?
Małgorzata Gałązka-Misior, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Slimstock Polska
Małgorzata Gałązka-Misior, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Slimstock Polska
Decyzja o prawidłowej równowadze i ilości utrzymywanego asortymentu (SKU) w wielu magazynach może być prawdziwym wyzwaniem....
Copyright 2007 – 2019 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie