Aplikacja Epicor Commerce Connect

Aplikacja Epicor Commerce Connect

Amerykański producent opracował nową aplikację do zarządzania eCommerce dla przedsiębiorstw działających w kanałach B2B oraz B2C.

Powstała ona w oparciu o system CMS Magento Commerce, dzięki czemu użytkownicy mają możliwość zarządzania stronami internetowymi, a także ich szybkiego tworzenia i rozwijania.

Co ważne, platforma jest w pełni zintegrowana z oferowanym przez producenta systemem ERP, dzięki czemu nie ma potrzeby posiadania oddzielnej bazy klientów.

Produkt składa się z trzech pakietów: ECC Customer Connect (B2B) portal dla dystrybutorów, który umożliwia m.in. składanie zamówień, śledzenie dostaw czy też przeglądanie i dodawanie lub usuwanie produktów.

ECC Supplier Connect portal usprawniający współpracę z dostawcami. Zapewnia szereg potrzebnych do obsługi sprzedaży oraz zawierania transakcji w trybie online.

ECC Consumer Connect (B2C) portal skierowany do firm obsługujących kanał bezpośrednich relacji z klientem. Ułatwia on przeprowadzanie transakcji oraz bezpiecznych płatności online, dzięki rozwiązaniu Epicor Secure Data Manager.

Źródło: Todis Consultin BPC GUIDE-WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK 2016

Zobacz wszystkie aktualności
Ciągłość pracy jako priorytet
Tomasz Zieliński, Prezes Zarządu, Queris
Tomasz Zieliński,
Prezes Zarządu,
Queris
Wdrażanie jakichkolwiek systemów IT w przedsiębiorstwach nie należy do łatwych zadań ze względu na to, że bardzo często głęboko......

W tej kategorii


Copyright 2007 – 2019 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie