Zarządzanie logistyką

Wdrożenie SOTiPM dla naszego Klienta

Wdrożenie SOTiPM dla naszego Klienta: polskiego producenta akcesoriów do stolarki otworowej, który od ponad 20 lat rozwija się i poszerza ofertę, która znana jest już w ponad 55 krajach Europy, Azji, Australii oraz Ameryki Północnej i Południowej. Trzonem produkcji firmy jest obróbka mechaniczna stali i aluminium, a całość procesu powstawania produktu realizowana jest u naszego Klienta. Od ponad 10 lat firma jest również jednym z wiodących w Polsce dystrybutorów parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, a także dodatków niezbędnych do ich montażu.


Oczekiwania klienta

Wdrożenie i integracja z działającymi w organizacji systemami – kompleksowego rozwiązania klasy TMS, do zaplanowania pracy kierowców i obsługi kwestii związanych z dystrybucją produktów do klientów transportem własnym w tym między innymi: grupowanie zleceń w trasy, generowanie elektronicznych dokumentów z poziomu aplikacji mobilnej oraz kontrola nad przebiegiem realizacji zleceń od momentu wydania z magazynu po rozliczenie kosztów dla konkretnego zlecenia.


Wdrożenie SOTiPM

Po zakończeniu szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, podczas której poznaliśmy potrzeby i problemy Klienta, przystąpiliśmy do adaptacji i wdrożenia systemu SOTiPM, wzbogaconego o szeroką integrację z systemem ERP Klienta oraz innymi rozwiązaniami naszego autorstwa.

Do celu realizacji wdrożenia dedykowaliśmy Klientowi zespół wdrożeniowców, developerów i project managera, który koordynował całość procesu adaptacji i wdrożenia rozwiązania. Podczas wdrożenia współpracowaliśmy z: działem obsługi klienta, działem handlowym oraz działem logistyki, a wdrożenie było jednym z najbardziej złożonych, ale przez to też ciekawszych realizacji w ostatnim czasie.


SOTiPM po adaptacji – usprawnienie pracy i działanie u Klienta

System SOTiPM stał się nowym elementem firmy, dzięki któremu udoskonalony został proces planowania dostaw i optymalizacji tras, załadunku produktów, a także zarządzania praca kierowców i flotą Klienta. SOTiPM kompleksowo wspiera pracę kierowców na każdym jej etapie, nawet podczas prowadzenia rozładunku u Klienta.

Wdrożenie poskutkowało m.in.:

- zwiększeniem terminowości dostaw,
- udoskonaleniem obrotu towarowego,
- usprawnieniem zarządzania zasobami i flotą,
- zwiększeniem kontroli na każdym etapie planowania i realizacji zleceń.

Integracje w ramach wdrożenia

SOTiPM zostało zintegrowane z:

- systemem ERP Klienta,
- systemem PROWMS naszego autorstwa,
- systemem OMNIcommerce naszego autorstwa.

Copyright 2007 – 2020 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie