Zarządzanie Produkcją

Brighteye podkreśla, w jaki sposób pomaga klientom zyskać i utrzymać impet biznesowy.

Brighteye NV, wiodący dostawca oprogramowania do zarządzania operacjami produkcyjnymi (MOM), ogłosił niedawno poważny rebranding, aby odzwierciedlić dramatyczną ewolucję środowiska produkcyjnego i zwiększyć nacisk firmy na dostarczanie rozwiązań MOM, które zapewniają klientom znaczące wyniki biznesowe. W ramach rebrandingu oprogramowanie MOM firmy Brighteye zostało przemianowane na Momentum, a firma uruchomiła przeprojektowaną i rozbudowaną stronę korporacyjną - www.brighteye.be. Firma będzie nadal działać pod nazwą Brighteye.

Założona w 2003 roku firma Brighteye zapewnia modułowe i kompleksowe rozwiązanie programowe, które obejmuje najnowocześniejsze zarządzanie operacjami produkcyjnymi, system planowania produkcji oraz możliwości systemu zarządzania magazynem. Dzięki obecności w Belgii, Francji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Polsce i Rosji, Brighteye obsługuje obecnie ponad 100 klientów w całej Europie.

Lieven Decorte, CEO Brighteye, powiedział: „W ciągu ostatnich szesnastu lat rynek cyfrowych technologii produkcji znacznie się zmienił. Dzisiaj nasi klienci mniej koncentrują się na nowościach w konkretnych możliwościach technologicznych, a bardziej na tym, jak mogą wykorzystać te możliwości w celu optymalizacji operacji produkcyjnych i zwiększenia wydajności biznesowej. ”

„Zauważyliśmy również zmianę w podejściu firm do wdrożeń nowych technologii” - dodaje Decorte. „Firmy nie są już zainteresowane projektami, które nie mają ściśle określonego zakresu, harmonogramu i kosztów. Ponadto większość naszych klientów woli współpracować z integratorami, którzy mają głębokie doświadczenie zarówno w obszarze technologii wytwarzania, jak i konkretnej branży klienta. Właśnie dlatego Brighteye rozwinęło globalną sieć zdolnych i zaufanych partnerów integracyjnych, którzy mogą pomóc naszym klientom w korzystaniu z technologii Brighteye w celu optymalizacji ich operacji produkcyjnych ”.

W odpowiedzi na ewolucję potrzeb i oczekiwań klientów, Brighteye przyjmuje holistyczne i przemyślane podejście do projektów doskonalenia MOM, które ma na celu umożliwienie firmom uzyskania i utrzymania tempa produkcji. Podejście Bright Way opiera się na długoletnich sukcesach dzięki projektom udoskonalania MOM dla firm każdej wielkości, w wielu branżach i we wszystkich rodzajach produkcji - dyskretnych, okresowych i ciągłych. Podejście Bright Way wykorzystuje trzy podstawowe komponenty - platformę oprogramowania Momentum, metodologię wspólnego wdrażania Brighteye oraz produktywne partnerstwa z klientami i partnerami integracyjnymi.

Lieven Decorte podkreślił, że rebranding, choć znaczący, nie stanowi zmiany w misji, wartościach ani wartościach Brighteye. „Od kilku lat stosujemy podejście The Bright Way” - zauważył. „Zawsze było częścią naszego DNA - po prostu nie mieliśmy na to konkretnej nazwy. Ten rebranding umożliwi nam wyraźniejsze i efektywniejsze przekazywanie korzyści, które przynosimy klientom. ”

 

Copyright 2007 – 2019 © Prawa autorskie do strony internetowej oraz jej zawartości przysługują firmie
BPC GROUP POLAND bądź innym podmiotom uprawnionym – i chronione są przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
×

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repellat impedit repellendus vero cupiditate suscipit, tempora quae praesentium qui omnis molestias fugiat totam architecto quo ad aliquam excepturi. Quia, id quo.

Trwa ładowanie.. Proszę czekać...

Trwa Ładowanie